Preguntes freqüents de la plataforma de reserves

Com em registro a l’aplicació?

Com puc fer reserves?:

  • Des de la web:

    • Accedim al portal https://reserveslespreses.cat amb les dades de registre (correu i contrasenya).
    • Cliquem a “Reserves”, escollim el servei i seleccionem la franja horària. Les franges horàries que requereixen llum estan indicades amb la icona d’una bombeta.
    • Si la reserva requereix un pagament podem fer-lo amb targeta de crèdit. L’import inclourà el cost de la llum en les franges que aquesta sigui necessària.
  • Des del mòbil:

    • Descarreguem l’aplicació “TANKUAM” disponible per Android IOS i iniciem sessió amb les dades de registre (correu i contrasenya).
    • Cliquem a “Reserves”, escollim el servei i seleccionem la franja horària. Les franges horàries que requereixen llum estan indicades amb la icona d’una bombeta.
    • Si la reserva requereix un pagament podem fer-lo amb targeta de crèdit. L’import inclourà el cost de la llum en les franges que aquesta sigui necessària.

Com accedeixo a la pista de tennis?

    • Cal passar el codi QR que haureu rebut a través del correu electrònic a l’aparell que trobareu a la porta d’accés a la pista poliesportiva (Passatge Murrià). Aquest correu podeu reenviar-lo a altres persones. També podeu utilitzar el codi QR del vostre carnet digital, disponible a l’aplicació Tankuam.
    • Durant el temps que dura la reserva, el polsador de la pista de tenis serà operatiu.
    • La porta d’accés al camp de futbol, només es pot obrir des de dins, per tant estigueu alerta si aneu a recollir pilotes de no quedar tancats.

Quina durada poden tenir les reserves?

    • Com a mínim cal reservar mitja hora i màxim dues. 

Com activo els llums?

    • Els llums s’activaran automàticament en les franges que els necessitin.

Com anul·lo una reserva?

    • Les reserves no es poden anul·lar, però es poden posposar (canviar de dia i hora) fins una hora abans de l’inici de la reserva. 

Perquè no puc iniciar sessió a Tankuam?

    • Per poder iniciar sessió cal haver fet el registre prèviament a la web de reserves.
    • Si heu canviat de mòbil, cal que informeu a l’Ajuntament per tal que desvinculi l’usuari del mòbil antic (només es pot tenir la sessió iniciada en un dispositiu).